Der afholdes international ”Play the Game”-konference 27.-30. juni i ODEON, Odense.

DET ER NOGET AF EN CHANCE for inspiration og læring… OG en MULIGHED for networking/jobåbningsmuligheder!

Der er tale om en ret enestående mulighed.

“Play the Game” fokuserer generelt på Sport Governance (matchfixing, korruption, doping og lign. etiske problemstillinger indenfor især international idræt).

I år er temaet: “Is there a cure for sport?”

Nogle store internationale skandaler skal nok blive afsløret på konferencen (igen). Og den største internationale graver-sportsjournalist skal også nok blive hyldet og hædret.

Det er GRATIS for dig at deltage, hvis du lige vil hjælpe til med nogle praktiske opgaver (læs nedenfor + i vedhæftede).

Når du ikke løser opgaver, kan du lytte med og/eller networke.

Der bliver massiv international mediedækning, så måske det også kan blive dit once-in-a-life-time-moment J

Vores egen TV2 Fyn-direktør har meddelt at de også vil være stærkt repræsenteret.

Den komplette talerliste er netop kommet på plads i dag. Læs meget mere her: https://www.playthegame.org/conferences/play-the-game-2022/

Det er +120 internationale top of the pop oplægsholdere/workshopledere, som der er mulighed for at møde.

Tilmeld dig asap ved at skrive en mail til Andreas Kjeldsen på akj@ucl.dk , alternativt til Maria Suurballemaria@playthegame.org

Skriv også gerne dit tlf.nr. i mailen + hvilken klub og/eller uddannelse du kommer fra.

Foruden dig, øvrige 20-30-årige unge fra idrætsklubber eller UCL, så vil der også deltage ca. 500 personer fra hele verden, dvs. fra de store nationale og internationale idrætsforbund og -organisationer, journalister fra de største medier, uddannelsesinstitutioner m.fl.

De seneste to internationale konferencer blev afholdt i henholdsvis Eindhoven, Holland og i Colorado Springs, USA.

Måske det bliver dig som får tildelt opgaven med at hente/bringe de største internationale sports-jurister eller -journalister i lufthavnen i Play the Games sponsorbil.

Du får gratis kost og fri adgang til alt. Overnatning klarer du selv.

Deltagerpris for alle andre: kr. 6000,- excl. transport og overnatning.

Vi assisterer Conference Manager Maria Suurballe fra IDAN (Idrættens AnalyseInstitut)/Play the Game:

Som frivillig skal du være guide, vært, betjene deltagere i receptionen, være chauffører, hjælper talere og oplægsholdere på plads etc.

Det bliver stort,  internationalt og med en masse presse.

Se vedhæftede ift. opgaver.

Skriv gerne asap til Andreas Kjeldsen, akj@ucl.dk eller Maria Surballe, maria@playthegame.org , hvis du skal med på holdet og have en oplevelse for livet.