Efter 10 år i spidsen for Fynske Idrætsforbund, takkede John Christensen af ved Fynske Idrætsforbunds Repræsentantskabsmøde onsdag aften i Korup Kultur- og Idrætscenter.

John har været et kæmpe aktiv for foreningen, bla. gennem hans store netværk, eller som Næstformand Ib Ketelsen udtrykte det:

“Du har været en fremragende formand, måske ikke mange der kender FI, men mange der kender John, du er til arrrangementer, i forskellige fora og er et synonym for fynsk idræt. Optræder roligt og med stor autoritet, der gør folk gider lytte. Idrætten har brug for folk der vil og kan tale idrættens sag.”

Vi har været stolte af at have dig som formand, og håber vi fortsat kan få lov til at benytte os af din store viden.”

Afløseren for John Christensen er Bernt Nielsen. Bernt har en fortid som formand for Odense Golfklub, men er en aktiv idrætsleder i andre foreninger, bla. som bestyrelsesmedlem hos Firmaidræt Odense og SIKO.

Bernt Nielsen udtalte: “Jeg glæder mig til opgaven og være med til at videreudvikle Fynske Idrætsforbund”.

John Christensen.

***HUSK BILLEDE FRA POST***