Der findes rigtig mange gode idrætsforeninger rundt omkring på Fyn. De findes i alle kommuner, i alle idrætsgrene og på alle sportslige niveauer.

De er drevet af dygtige ildsjæle, har engegerede frivillige der brænder for at gøre en forskel.

Det er foreninger der finder løsninger på uventede udfordringer som følge af Covid-19, energikriser og meget andet.

Til at hædre disse foreninger har Fynske Idrætsforbund indstiftet

Den Fynske Idrætsforeningspris

Læs mere om prisen her

Så kom endelig med indstillinger, man er velkommen til at indstille sin egen klub, naboklubben eller andre man synes gør det godt.

Sidste frist for indsendelse er 1/11 kl. 12.00. Indstillingen sendes til Idrætskonsulent Carsten Lausten konsulent@fynske-if.dk.

Er der spørgsmål til prisen kan Carsten kontaktes på 22417520.

Prisen overrækkes i forbindelse med Sportslørdag 21.januar 2023 i Odense Idrætspark. Ud af de indstillede foreninger nomineres 3, der alle bliver inviteres til prisoverrækkelsen.