Man behøves ikke at dominere resultatlisterne eller afholde kæmpe events  for at modtage Den Fynske Idrætsforeningspris. Man skal være en veldreven forening, der har gode træningstilbud ikke mindst til børn og unge, med uddannede trænere. Man skal være synlige i lokalområdet, således at det er et naturligt samlingssted for områdets beboere.

Prisen overrækkes hvert år i forbindelse med Sportslørdag der næste år afvikles d. 22. januar i Odense Idrætspark.

Det er Fynske Idrætsforbund der står bag prisen, med god hjælp i dommerkomiteen af Kulturregion Fyn og DIF.

Se nærmere om prisen her

Sidste frist for indsendelse af indstillinger er 1. november. Indstillingerne sendes til Carsten Lausten, konsulent@fynske-if.dk, som også kan besvare evt spørgsmål på 22417520.

Vi har modtaget rigtigt mange gode indstillinger de seneste år, og glæder os til at få mange igen i år!