Kære foreninger!

Vi går mod lysere tider, og det bliver så fedt at få gang i foreningslivet igen. Der er mange overvejelser man kan have som foreningsleder, så tøv ikke med at søge hjælp.

I kan altid hente inspiration her hos os ved Fynske Idrætsforbund, men hovedorganisationerne DIF, DGI, Firmaidrætten eller jeres specialforbund har masser af gode ideer og viden om retningslinier etc.

Rundt om i kommunerne overvejes der forskellige tiltag til forlængelse af sæsonen, sommerferieaktiviteter etc., så tøv ikke med at kontakte jeres lokale fritidskonsulent for en orientering om de planer der er i jeres kommuner.

Sidste år kom der en pulje til sommerferieaktiviteter ol., det vides ikke om det sker i år, men der bør være god mulighed for det, så hold øje med det, for bliver det som sidste år skal man rykke hurtigt.