Kom med på Fynske Idrætsforbunds UNGLEDER AKADEMI
for unge ledere og lederspirer

Der er hele tiden brug for nye friske og dygtige folk til at drive og udvikle idrætsklubberne på Fyn, og Fynske Idrætsforbund ønsker med vores UNGLEDER AKADEMI at bidrage til, at flere dedikerede unge ledere bliver inspireret og klædt godt på til at løfte opgaver og løse udfordringer i foreningslivet.

Fynske Idrætsforbunds UNGLEDER AKADEMI er et tilbud til unge lederspirer mellem 16-25 år, der gerne vil bruge en dag i godt selskab med unge fra andre idrætter, og hvor man både bliver klogere på sig selv og hvordan man kan arbejde målrettet med udvikling af sin egen klub og idræt.

HVORNÅR?

UNGLEDER AKADEMI afholdes søndag d. 28. januar 2024 kl. 9-17 hos
Fynske Idrætsforbund, Odense Kultur- og Idrætscenter, Stadionvej 50, opgang K, 5200 Odense V.

DET LÆRER DU

På UNGLEDER AKADEMI styrker du dit netværk til dedikerede unge fra andre idrætter, du bliver inspireret med værktøjer og du kommer til at arbejde både med dig selv og praktisk udvikling af din egen klub:

• Kend din egen personlige lederprofil – og så du kan lave et godt TEAM
  • Nå dine mål ved at prioritere idræt, studier, arbejde, familie mv. – hvad er vigtigt for dig?
  • Hvad er klubbens strategiske fundament?
  • Guide til analyse og udvikling af klubben
  • Få god sparring til at arbejde med et konkret udviklingsprojekt for din egen klub/idræt

HVAD KOSTER DET?

Din deltagelse er sponsoreret af Fynske Idrætsforbund som en investering i dig og din idræt.

Vi sørger også for god forplejning hele dagen.

TILMELDING OG SPØRGSMÅL

Tøv ikke med at kontakte Fynske Idrætsforbunds konsulent Carsten Lausten, hvis du gerne vil deltage.

Mobil 22417520, konsulent@fynske-if.dk – oplys: Navn, alder, klub, trøjestørrelse, mobil og mail

Vi har max. 16 pladser på UNGLEDER AKADEMI 2024.