Søren Madsen har gennem det seneste årti dedikeret sig til at hjælpe ansøgere og organisationer med fonds- og legatsøgning. Hans hjemmeside, Fundraising.how, tilbyder omfattende rådgivning og artikler, der kan hjælpe både enkeltpersoner og organisationer med at forstå de væsentlige aspekter ved legatsøgning og fondsansøgninger.

På Fundraising.how finder du værdifuld information, inspiration og vejledning til at udarbejde effektive projektansøgninger og opnå legatstøtte. Dette kan være særligt nyttigt for idrætsforeninger og sportsklubber, der søger midler til udvikling og vækst.

Artikeldatabasen på Fundraising.how er gratis at bruge og indeholder et væld af nyttige artikler, der forklarer de vigtige forhold, ansøgere skal tage højde for ved ansøgning om fonde. Her finder du også gode råd til, hvordan du opbygger en stærk ansøgning og navigerer i processen med at søge legater.

For mere information om Fundraising.how og adgang til nyttige links, besøg sektionen

Yderligere information om Fundraising.how samt nyttige links er tilgængelige her på hjemmesiden under sektionen Projekter.