I lørdags havde Thurø sejlklub standerhejsning, en traditionsrig begivenhed i vandsportsklubber, der markerer sæsonen starter.

I år var det med deltagelse af Fynske Idrætsforbunds næstformand Jan Jager, der overrakte en check til Thurø Sejlklub fra Fynske Idrætsforbunds projekt pulje “Spræng rammerne”. Midlerne er brugt på indkøb af sailcubes, der er en bådtype, der er særligt velegnet til begyndere i 6-11 års alderen. Dem har man en del af i Thurø Sejlklub, da man i nogle år med stor succes, har haft en krabbeklub, hvor man gennem lege ved vandet, lærer børnene at færdes trygt ved vandet.

Har din forening også et projekt I behøver hjælp til? Så læs nærmere om vores projektmidler og kontakt Idrætskonsulent Carsten Lausten konsulent@fynske-if.dk. ell 22417520.

Jan Jager var “gudmor” til en sailcube

Jan Jager overrækker checken til Thurø Sejlklubs formand Ib Oldrup